شرکت نیوساد گستر ایرانیان – تعاونی مسکن سازان ایثار

فاصله پروژه بیسموت از تهران مال

فاصله پروژه بیسموت از تهران مال

اشتراک گزاری :

تهران مال

مجتمع تجاری تفریحی تهران مال با سرمایه گذاری مستقیم شرکت کینگ دام هلدینگ مالزی با اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی تحت تضمین دولت ایران و پروانه ساختمانی از شهرداری در غرب تهران و منطقه گردشگری و خوش آب و هوای تهران احداث گردید و عملیات ساختمانی بر روی زمینی به مساحت ۲۳۰۰۰ متر مربع و در کنار دو بلوار اصلی شهرک گلستان (شهرک راه آهن) امیرکبیر و کاج آغاز گردید.

این مجتمع با ۱۶۰ هزار متر مربع زیربنا دارای ۳۰۰۰ واحد پارکینگ هوشمند بصورت سرپوشیده با ایمنی کامل خواهد بود و نزدیک به ۲۲۰۰۰ متر مربع فضای تفریحی رفاهی از قبیل پردیس سینمائی، فودکورت، رستوران و کافی شاپ های متعدد و شهربازی سرپوشیده مدرن و الکترونیکی میباشد. این مجتمع دارای ۶۰۰ واحد تجاری در ۲ طبقه با دسترسی داخلی مناسب میباشد.

این مجتمع در منطقه ۲۲ تهران دارای امکانات شهری با هم جواری هتلهای ۵ ستاره، ورزشگاه بزرگ آزادی، بزرگترین مرکز مغز و اعصاب خاورمیانه، بزرگترین دریاچه و آبشار مصنوعی در ایران، بزرگترین پارک طبیعی ایران با عنوان چیتگر، بزرگترین موزه هوایی کشور، باغ وحش تهران، پیاده راه چهارباغ و ایستگاه مترو است که میتواند اوقات فراغت شهروندان را بخوبی و خوشی و شادی پر نماید.

بیشتر بخوانید : فاصله پروژه بیسموت از بیمارستان تریتا

پروژه بیسموت

این پروژه  در قطعه زمین بسیار مناسبی در پلاک اول محور چهارباغ دریاچه چیتگر واقع شده است. ساختمان بیسموت متشکل از واحدهای اداری، مسکونی و تجاری می باشد.

نحوه ثبت‌ نام پروژه بیسموت

خریداران می توانند برای ورود به پروژه و کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام، خرید سهم و نحوه پرداختی ها با مشاوران ما تماس حاصل نمایند.

فاصله پروژه بیسموت از تهران مال

فاصله پروژه بیسموت از تهران مال 3.2 کیلومتر و مدت زمان سفر 6 دقیقه میباشد.

فاصله پروژه بیسموت از تهران مال

دیدن روی نقشه

فاصله پروژه بیسموت از تهران مال 3.2 کیلومتر و مدت زمان سفر 6 دقیقه میباشد.

به ما امتیاز بدهید :

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما