شرکت نیوساد گستر ایرانیان – تعاونی مسکن سازان ایثار

پروژه بیسموت منطقه ۲۲

پروژه بیسموت منطقه ۲۲

اشتراک گزاری :

پروژه بیسموت منطقه ۲۲

پروژه بیسموت منطقه ۲۲ در قطعه زمین بسیار مناسبی در پلاک اول محور چهارباغ دریاچه چیتگر واقع شده است. پروژه بیسموت منطقه ۲۲ متشکل از واحدهای اداری، مسکونی و تجاری می باشد.

هر واحد اداری شامل ۲۰ متر مستر و سیتینگ روم هست.

ورودی‌های مجزا، یکی دیگر از وجه تمایزات این پروژه نسبت به دیگر پروژه‌های اداری-تجاری منطقه ۲۲ هست.

به این صورت که مالک و مدیر به راحتی میتونه از آسانسور مخصوص به بخش خودش عبور و مرور کند.

علاوه بر بخش اداری، این پروژه 3 طبقه تجاری دارد، که طبقات همکف، اول و دوم را شامل می‌شود و طبقات 3 تا 22 به صورت (home office) هست.

پروژه بیسموت منطقه ۲۲

بیشتر بخوانید : فاصله پروژه بیسموت از دریاچه چیتگر

منطقه ۲۲ شهرداری تهران

منطقه ۲۲ تنها منطقه‌ای از شهر تهران هست که دارای فضای سبز بیش از ۱۰ برابر استاندارد هست. این منطقه یکی از بهترین نقاط برای سرمایه‌گذاری روی املاک تجاری و اداری هست.

منطقه ۲۲ تهران یک منطقه رو به رشد و مستعد برای سکونت و سرمایه گذاری است. بیشترین میزان معاملات و بیشترین میزان رشد قیمت در تهران طی چندماهه اخیر مربوط به منطقه ۲۲ است.

وجود جاذبه های گردشی و تفریحی مثل باغ گیاهشناسی ، دریاچه چیتگر ، بوستان جوانمردان ، آبشار تهران ، بزرگترین مرکز توریستی تفریخی و خرید خاورمیانه به نام ایران مال ، پارکهای جنگلی چیتگر، ورداورد و خرگوش دره … باعث جذابیت این منطقه برای سکونت و سرمایه گذاری است.

همچنین دسترسی به اتوبانهای همت، فهمیده و حکیم باعث می شود که به هیچ عنوان ترافیک را در این منطقه تجربه نکنید.

برخی از امکانات پروژه بیسموت منطقه ۲۲

  • در پروژه بیسموت منطقه ۲۲ چیتگر واحد های اداری ۷۵ مترمربع هستند که ۲۰ متر مستر و ستینگ روم خواهند داشت.
  • پارکینگ و انباری
  • سالن اجتماعات
  • سالن کنفرانس
  • سالن ورزشی
  • استخر و سونا
  • مهدکودک
  • بخش های خدماتی
  • هتلینگ
  • وجود آسانسور و ورودی جدا برای مدیران و مالکین
  • و.‌‌..

را شامل میشود.

تعاونی سازنده پروژه بیسموت منطقه ۲۲

شرکت تعاونی مسکن سازان ایثار سازنده پروژه بیسموت منطقه ۲۲ تهران می باشد.این شرکت در سال ۱۳۷۳ با شماره ثبت ۱۰۹۴۶۸ و با هدف خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به منظور خانه دار کردن ایشان اقدام به اجرای پروژه های عمرانی و راه اندازی کارخانه های شن و ماسه، بتن ، اسکلت و نما نمود و با اخذ دستور نقشه ۱۲۰۰ واحد مسکونی گام مهمی برای کمک به بالا بردن توان مالی و معیشتی ایثارگران و همچنین سایر اقشار جامعه برداشته است.

تعاونی مسکن سازان ایثار یک کارخانه تولید بتن و قطعات بتنی نیز دارد که در شهرک صنعتی شهر خرم آباد واقع شده است.این تعاونی ۲ قطعه زمین به مساحت ۴۰۱۰۰ و ۴۵۰۰۰ متر مربع در منطقه ۲۲ تهران و به ارزش چهار هزار میلیار تومان دارد که در کنار کارخانه بتن و دیگر سرمایه های مالی این شرکت نشان دهنده توان بالای مالی در پیشبرد اهداف و عمل به تعهدات و اجرای پروژه های عمرانی این شرکت است.

هیئت مدیره شرکت جناب اقای سردار افشار زند و سردار جمشیدی و دکتر جمشیدی هستند.

طبق بیزینس پلن طراحی شده درصد بازدهی برج بیسموت بیش از ۵۰۰ درصد تا انتهای پروژه خواهد بود.

پیشرفت و آینده پروژه بیسموت منطقه ۲۲

با توجه به قيمت هاي در حال حاضر منطقه و لوكيشن ويژه پروژه كه در ضلع شمالی رينگ اصلی درياچه چيتگر و در نزدیکی مراکز مهم تجاری-تفریحی-گردشگری چون ایران مال، بام لند ومجموعه هزارو یک شهر قرار گرفته است، آینده رو به رشد و پیشرفت چمگیری در انتظار این پروژه بوده و پیش بینی می شود در پايان پروژه ارزش هر سهم به حدوداً ٤٠٠ ميليون تومان برسد.

طراح پروژه بیسموت منطقه ۲۲

طراح معماری این پروژه یکی از کارهای منحصر به فرد بهترین معمار ایران ، مهندس فرزاد دلیری میباشد ، طبق اعلام های شرکت معماری فرزاد دلیری ، زوایا و طراحی های خاصی در این پروژه به کار برده شده است .

پروژه بیسموت منطقه ۲۲ روی نقشه

نحوه ثبت‌ نام پروژه بیسموت منطقه ۲۲

خریداران می توانند برای ورود به پروژه بیسموت منطقه ۲۲ و کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام، خرید سهم و نحوه پرداختی ها با مشاوران ما تماس حاصل نمایند.

Loader image

خریداران می توانند برای ورود به پروژه بیسموت منطقه ۲۲ و کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام، خرید سهم و نحوه پرداختی ها با مشاوران ما تماس حاصل نمایند.

09120123400

به ما امتیاز بدهید :

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا :

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما